Regulamin

Regulamin sklepu  www.magnolia-home.pl

Informacje ogólne

Drogi kliencie, działamy na rynku od 2008r. jako:
Firma Myberry, Arkadiusz Tomaszewski z siedzibą w Komorowie,  64-200 Wolsztyn.
Staramy się sprostać Twoim wymaganiom i oczekiwaniom i dlatego wychodząc naprzeciw Tobie, stworzyliśmy  przyjazną stronę internetową; www.magnolia-home.pl , na której to możesz składać zamówienia. Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Jeśli zauważasz jakieś niedogodności, skontaktuj się z nami ; magnolia-home@gazeta.pl. Z pewnością zajmiemy się tym problemem.

Promocje, rabaty i kupony.

Na naszych stronach  umieszczamy informacje o dostępnych rabatach, kuponach i promocjach.  Warto więc się rozejrzeć. Dodatkowo, jeśli jesteś stałym Klientem, możesz przed zakupem zapytać się o to, czy przypadkiem nie planujemy promocji na produkt, który właśnie Cię zainteresował.
Promocje nie łączą się z rabatami. Przy zamówieniu większej ilości produktów, poproś jednak o indywidualne przeliczenie koszyka. Dokonując zakupu na naszej stronie, warto zaznaczyć opcję: „Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach, nowych ofertach od sklepu www.magnolia-home.pl.  W dowolnym momencie możesz zrezygnować ze zgody”.  W newsletterach możesz jednak znaleźć dodatkowe, czasowe kody rabatowe.

Dostępność  produktów.

Większość z oferowanych przez nas towarów  mamy na stanie w magazynie, bądź sklepie stacjonarnym  i wysyłamy w ciągu trzech dni roboczych, najczęściej następnego dnia od wpłaty. Zdarza się jednak tak, że jakiś produkt podczas pakowania może okazać się wadliwy i nie zostanie spakowany, a w jego miejsce zamówiony zostaje przez nas nowy, wolny od wad. Czas oczekiwania wydłuża się wówczas do momentu otrzymania przez nas nowego produktu. Jeśli będziemy mieć do czynienia z takim przypadkiem, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie.  Część produktów dostępna jest u nas w sklepie w wydłużonym terminie. Najczęściej, nie możesz zamówić ich od razu, gdyż po kliknięciu w okienko; „ do koszyka”, wyświetla się informacja:  „Produkt jest w danej chwili niedostępny”. Oznacza to, iż w danym momencie towar został wykupiony, a my czekamy na nową dostawę (dostawa może oczekiwać już na uzupełnienie na stronie, więc warto zapytać o termin).   Wiadomość ta może nie być widoczna, jeśli dokonujesz zakupu poprzez telefon komórkowy.  Niektóre aplikacje nie są przystosowane do wyświetlania wszystkich informacji widocznych w komputerach stacjonarnych, na co niestety nie mamy wpływu.  Jeśli zauważymy , że zakupiłeś towar niedostępny w tym momencie,  skontaktujemy się z Tobą.
Jeśli chciałbyś zakupić u nas jakiś towar z grupy o wydłużonym terminem oczekiwania  albo  spoza oferty  i prawie jesteś pewny, że udałoby się nam go dla Ciebie sprowadzić, zadzwoń do nas (Tel. 507141312). Dokonamy wszelkich starań, aby tak się stało.

Rezerwacje

Jeśli Klient życzy sobie, aby zarezerwować dla niego jakiś produkt, może wysłać wiadomość e-mail (magnolia-home@gazeta.pl) bądź zadzwonić do naszej firmy (Tel. 507141312). Czas rezerwacji:  maksymalnie 3 dni. Po tym terminie automatycznie produkt  zostaje włączony do obrotu.
Pojęcie umowy zawartej na odległość.
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem co najmniej jednego środka porozumienia się na odległość, np. rejestracja w portalu internetowym, zakup w e-sklepie, przez  telefon, e-mail.

Proces składania zamówienia

Aby dokonać zamówienia, Klient rejestruje się na stronie; www.magnolia-home.pl , albo dokonuje zakupu bez rejestracji. Wpisuje dane potrzebne do zawarcia transakcji. Wpis jest dobrowolny, jednak konieczny do dokonania czynności sprzedaży. Klient zobowiązany jest do przekazania nam prawdziwych danych. Konsekwencją niepodania kompletnych danych bądź podanie nieprawidłowych danych, może skutkować brakiem możliwości sfinalizowania transakcji. Dokonując zakupu, Klient akceptuje warunki regulaminu sklepu.  Na finalizację transakcji czekamy 7 dni od złożenia zamówienia.
Klient ma prawo dokonania wyboru co do sposobu płatności, wysyłki, a jeśli chciałby, aby termin płatności  lub wysyłki został odroczony, może nas o tym powiadomić drogą mailową.
Wszystkie podane na naszych stronach internetowych ceny, są cenami brutto.  

Towary wyprodukowane na indywidualne  zamówienia.

Do tej grupy towarów zalicza się produkty wykonywane wg konkretnych wytycznych; specyfikacji przekazanej przez Klienta. Towar przygotowywany jest na jego prośbę.
W przypadku zakupu tego rodzaju przedmiotu, sprzedawca dokonuje wyceny, wyznacza termin wykonania, określa środek transportu. Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku wyznaczonego przez sprzedawcę.  Zadatek nie przekracza 30% wartości  towaru. Podane ceny nie podlegają negocjacjom, rabatom. Okresowo przewidywane są promocje.

Zgodnie z RODO

Drogi kliencie,
W związku z tym, iż od 25 maja 2018r zaczynają obowiązywać  nowe przepisy , a mianowicie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (dalej również: „RODO”), chcielibyśmy poinformować Cię o sposobie przetwarzania, gromadzenia Twoich danych  oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało w przyszłości.
Gromadzimy dane dotyczące Ciebie od momentu, kiedy: po raz pierwszy  skorzystasz z naszych serwisów internetowych ; zakładasz konto w jednym z naszych serwisów bądź zapisujesz się do newslettera, prosisz o wystawienie faktury , korespondujesz z nami, bierzesz udział w konkursach lub kontaktujesz się z nami. Opcjonalnie , za Twoją zgodą, może się zdarzyć, że Twoje dane zostaną nam przekazane poprzez architektów lub projektantów, celem przedstawienia poszerzonej oferty bądź sfinalizowania transakcji.
Wszystkie podane przez Ciebie dane przekazywane są nam  na zasadach dobrowolności. Do udostępnianych przez Ciebie danych należą;  imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do wysyłki towaru, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mai, opcjonalnie:  pesel, bądź nr NIP, dane firmy. Przyjmujemy, iż dane podawane nam w momencie zawarcia transakcji, bądź potwierdzenia chęci otrzymania newsletterów są prawdziwe. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, podejmujesz szereg kroków zmierzających do finalizacji transakcji, jesteś zobligowany do wpisania prawdziwych danych.  Akceptujesz tym samym warunki polityki prywatności i zasad współpracy. Podanie tych danych niezbędne jest do skorzystania przez Ciebie z różnego rodzaju funkcji w naszym sklepie : zawarcia umowy kupna-sprzedaży, rejestracji, wysłania do nas prośby o rezerwację towaru, zapisania się do newslettera, złożenia reklamacji  lub korzystania z naszych formularzy. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest Firma: Myberry, Arkadusz Tomaszewski, z której usług korzystasz i która  działa na stronie internetowej:  www.magnolia-home.pl (sklep stworzony poprzez Shoplo.com) oraz w sklepie stacjonarnym (Magnolia-Home, Komorowo 2a, 64-200 Wolsztyn).
 Klient w każdej chwili ma prawo, po zalogowaniu się na swoje konto, zmienić, bądź usunąć informacje przekazane nam dobrowolnie wcześniej. Ma prawo także do rezygnacji z otrzymywania newslettera oraz dodatkowych wiadomości. Może po zalogowaniu się na swoje konto, pobrać plik PDF z regulaminem oraz polityką prywatności. Z danych zgromadzonych  w platformie Shoplo.com (sklepie internetowym: www.magnolia-home.pl) korzystają pracownicy Firmy: Myberry, Arkadiusz Tomaszewski oraz pracownicy Shoplo.com.  Czynią to w celu możliwości  wypełnienia obowiązków związanych ze sprzedażą, bądź promocją wybranych produktów. Dane gromadzone w platformie Shoplo.com  nie są udostępniane innym osobom niż te, które są pracownikami Shoplo.com oraz Firmy Myberry, Arkadiusz Tomaszewski.   Zbierane są i sklasyfikowane w wewnętrznej bazie danych (tzw. Bazie klientów dot. RODO)  Firmy Myberry, Arkadiusz Tomaszewski. Wykorzystywane są do kontaktu z kontrahentem, sporządzaniu wysyłek,  sporządzaniu dokumentów sprzedaży, wysyłaniu kodów rabatowych, newsletterów, wysyłaniu sms-ów z promocjami, kontaktowaniu się z Tobą w celach związanych ze świadczeniem usług (wysyłki informacji handlowej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO na podstawie Państwa odrębnej zgody). Konsekwencją niepodania przez Klienta danych osobowych, bądź podanie nieprawidłowych danych, może być brak możliwości skutecznego dokonania powyższych czynności.
Przetwarzanie danych polega na: zbieraniu, opracowaniu, utrwalaniu, przechowywaniu, opcjonalnie na prośbę klienta modyfikowaniu danych, usuwaniu i udostępnianiu pracownikom Firmy Myberry, Arkadiusz Tomaszewski.
Twoje dane zbierane są i przechowywane także dla celów podatkowych (w księgach i związanych z ich prowadzeniem dokumentach do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba, że ustawa podatkowa stanowi inaczej).  Dodatkowo służą prowadzeniu analiz statystycznych (podstawa prawna; art. 6 ust 1 lit. F RODO).
W przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń pomiędzy kontrahentami, wgląd do danych posiada właściwa instytucja bankowa.
Dane Klienta przechowywane są tak długo, jak długo klient sobie tego życzy. Jeśli wyraża chęć rezygnacji, może wysłać do nas e-mail z prośbą o usunięcie jego danych z bazy klientów.
Jeśli Klient nie wyrazi sprzeciwu, będziemy przetwarzać  jego  dane tak długo, jak długo  nie wycofa zgody.
Gwarantujemy Tobie, jako Klientowi  spełnienie wszystkich wytycznych zawartych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych (RODO).  
Masz prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Niniejsza Umowa zastępuje dotychczasowe umowy zawarte w zakresie powierzenia przetwarzania danych zawarte z użytkownikiem. W sprawach nieregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności Kodeks cywilny oraz RODO.
    
                                                                              Zespół Magnolia-Home

Czynności związane z przyjęciem towaru.


Po otrzymaniu zamówionego towaru, w obecności kuriera, Klient powinien dokonać oględzin przesyłki, aby stwierdzić, czy nie została uszkodzona w transporcie. Jeśli opakowanie jest naruszone,  bądź towar wykazuje oznaki zniszczenia (słychać np. szkło), Klient zobowiązany jest do sporządzenia przy kurierze protokołu szkodowego. Brak takiego dokumentu może skutkować negatywnym rozpatrzeniem złożonej reklamacji. Zalecane jest również sfotografowanie uszkodzonej przesyłki, jak i produktu i niezwłoczne przesłanie zgromadzonego materiału na adres; magnolia-home@gazeta.pl.  Znacznie to ułatwi dochodzenie roszczeń.

Zwroty , możliwość odstąpienia od umowy.

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres; Magnolia-Home, Komorowo 2a, 64-200 Wolsztyn bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: magnolia-home@gazeta.pl
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie:
www.magnolia-home.pl.   Ponosi on jednak  bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Zgodnie z Art. 34 ustawy o prawach konsumenta:
„Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.”
Konsument załącza do towaru formularz zwrotu.
W wypełnionym formularzu zwrotu Klient powinien  podać swoje dane; imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, nr telefonu, nr zamówienia, datę zakupu, dołączyć dokument zakupu ,numer konta do zwrotu środków oraz kwotę do zwrotu. Opcjonalnie może podać powód zwrotu. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku, kiedy Klient dokona zmian i wybierze przewoźnika innego, niż proponowany przez sprzedawcę, a sprzedawca nie będzie miał na ten wybór wpływu, Klient będzie musiał zapłacić za rzecz, nawet gdy jej nie otrzyma. Jeśli Klient zapłaci za towar z góry, nie będzie mógł wówczas żądać zwrotu zapłaconej ceny i kosztów dostawy od sprzedawcy. Sprzedawca będzie odpowiadał zawsze, gdy to uszkodzenie lub utrata nastąpi z winy sprzedawcy np. w wyniku niewłaściwego opakowania rzeczy.
Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu na rzecz Klienta, w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale nie wcześniej, niż przed otrzymaniem zwrotu towaru, kwoty  za zakupiony towar wraz z kosztem przesyłki tego towaru do klienta, pod warunkiem, iż został wybrany najniższy koszt transportu z listy proponowanych przez sklep internetowy; www.magnolia-home.pl.  Koszty odesłania produktu ponosi klient i nie podlegają one zwrotowi.  Zwroty wysyłane na koszt sprzedawcy nie będą przyjmowane.

Reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji.  Aby reklamować towar, należy go odesłać na swój koszt. Pismo reklamacyjne wraz z towarem należy przesłać na adres; Magnolia-Home, Komorowo 2a, 64-200 Wolsztyn .
Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Pismo reklamacyjne musi zawierać;
-dowód zakupu
-dane osoby reklamującej (imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres do wysyłki towaru)
-informację dotyczącą przedmiotu reklamacji
-rodzaj wystąpienia wady
-data wystąpienia wady
-sposób, w jakim Klient życzy sobie, aby reklamacja została przeprowadzona (dokonanie naprawy , obniżenie wartości przedmiotu, odstąpienie od umowy)
 Zaleca się, aby zwracany towar został należycie zapakowany, zgodnie z wszelkimi  środkami ostrożności. Jeśli Klient nie jest pewny, co do sposobu zapakowania, może zapytać o radę sprzedawcę.    

Wymiana towaru

Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne lub prawne sprzedawanej rzeczy. Odpowiedzialność ta wynika z ustawy. Z tytułu rękojmi odpowiada  sprzedawca. W momencie wykrycia wady, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie sprzedawcę i przesłaniu towaru do sprzedawcy. Wadę trzeba zgłosić w terminie miesiąca od zawarcia umowy.  Sprzedawca zobowiązany jest  do sprawdzenia, czy rzeczywiście towar jest wadliwy i usunięcia wady, naprawy rzeczy wadliwej bądź, w przypadku niemożności dokonania naprawy, wymianie przedmiotu na nowy.  Jeśli okaże się, że dany towar nie jest już produkowany, a przedmiotu nie można naprawić,  Klientowi należy się zwrot kwoty za zakupiony towar.

                                                              Arkadiusz Tomaszewski
                                                                   Firma; Myberry